pysventil.blogg.se

En mammablogg om allt mellan himmel och helvete

Dagens Esther

Publicerad 2013-08-08 21:35:11 i Allmänt,

Idag roade sig Esther med att gå runt och prata i helehonen (telefonen). Följande konversation utspelade sig.

Jag: Vem pratar du med?
E: Jag pratar med dig mamma.

I telefonen:

E: Hej mamma! Hur mår du?
Jag: Hej Esther! Jag mår bra! Hur mår du?
E: Nääää mamma jag pjataj mä mamma då du inte pjata. Nu ja måste jinga igen.

Ringer igen.

E: Hallå mamma! Va du göra?
Jag: Hej Esther! Jag pratar med dig.
E: Nääää jag pjataj mä MIN MAMMA. Inte mä DIG!!!
Jag: Men jag är ju din mamma.
E: Jag veeeeeet!
Jag: Men då måste jag väl svara när du pratar med mig?
E: NÄÄÄÄÄÄ!!! NÄR JAG PJATAJ MED MIN MAMMA I HELEHONEN DÅ DU VAJA TYST. MAMMA DU FÅ INTE PJATA NÄR JAG PJATAJ MED MIN MAMMA. HÖR DU VA JAG SÄGER? DU VARA TYYYYYYYST!!!

Jaha tack för den du.

Kommentarer

Postat av: Mor/Mormor

Publicerad 2013-08-14 11:39:13

Agneta , du har då en för go tjej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela