pysventil.blogg.se

En mammablogg om allt mellan himmel och helvete

Ketchup ska prutta...

Publicerad 2013-06-25 12:25:31 i Allmänt,

... det tycker jag, ketchup som pruttar tycker jag är bra. Eller inte...

Till middag serverades det igår ugnsfalu med potatismos. Esther kastade en blick på maten och inledde sedan följande konversation:
- Ja vill ha kättehupp.
Jag börjar spruta på ketchup.
- Uääääääähhhhhhh!!!
- Vad är det???
- Kan hääääääälv!!!
- Ok!
- Uäääääääähhhhh!!!
- Va???
- Ja kan inte. Hälpa mig mamma.
- Uääääähhhhhh!!!
- VAD???
- Kättehupp på alla korvar!
Med mord i blicken klickar jag dit en liten droppe kättehupp på varje korvbit.
- Uääääääähhhh!!!
VAD VAD VAD???
- Ja inte tyck om kättehupp!!!

RIDÅ!!!

Kommentarer

Postat av: memme

Publicerad 2013-06-27 23:40:24

Sötnos..

Postat av: Mor/mormor

Publicerad 2013-08-14 12:14:20

Så sött men jobbigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela