pysventil.blogg.se

En mammablogg om allt mellan himmel och helvete

Dagens Esther

Publicerad 2013-10-28 20:49:14 i Allmänt,

Jag sitter på toa och kissar och Esther kör sin dockvagn fram och tillbaka inne i badrummet. Att få vara själv på toaletten är ungefär lika omöjligt som att 2+2 = 328.

E: Mamma ja vill ha en lillebjoj.
Jag: Du har ju redan en lillebror.
E: Ja vill ha en till. Är han däj inne?

Pekar på min mage, går fram lyfter på min kjol och vrålar mot de nedre regionerna:

E: HALLÅÅÅÅÅÅÅ! LILLEBJOJ VA ÄÄÄÄÄ DU? 
Jag: Det finns ingen lillebror där inne.
E: Va ä han då? 

Jag reser mig, E tittar ner i toaletten.

E: HAN Ä BORTA, DU HA KISSA SÖNDEJ LILLEBJOJ HAN Ä DÖÖÖÖÖÖD!!!

En halvtimme senare på biblioteket:

Förälder till elev i min klass: Hej Esther var har du din lillebror?
E: HAN Ä DÖÖÖÖÖD MAMMA KISSA SÖNDEJ HONOM!

TACK FÖR DEN DU!!!

Esther "duharkissatsönderlillebrormamma" Bäckgren

Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2013-11-01 23:37:52

Så söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela