pysventil.blogg.se

En mammablogg om allt mellan himmel och helvete

Dagens Esther

Publicerad 2013-08-25 21:33:16 i Allmänt,

Jag: Vi ska handla fetaost, keso, blöjor till Alexander och ägg. Kommer vi ihåg det eller ska vi göra en lapp?
E: Vi komma ihåg de mamma, de ä inte mycke gjejer.
Jag: Ok, hjälp mamma då, fetaost, keso, blöjor till Alexander och ägg.
E: Mmmm...
 
Fyrtio minuter senare i affären.
 
Jag: Määääh! Vi har ägg, keso och blöjor till Alexander, vad sjutton var den fjärde grejen. Ska det vara så himla svårt att komma ihåg fyra saker, jag blir GALEN!!!
E: Vi ska ha fetaost mamma, de ä den sista gjejen.
Jag: Öhhhh (vad säger man när man blir outscoorad av en minimänniska på 2,5 år?)... BRA Esther, vad duktig du är (faaaaaalsk glädje i rösten).
E: Ja vet, ja ha bättje komma i håg än du mamma.
 
Jaha, tack för den du.
 
Esther "Mastermind" Bäckgren

Kommentarer

Postat av: BabyPeaches

Publicerad 2013-09-26 22:29:17

Haha, vilken härlig tös! Det här skrattade jag gott åt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela