pysventil.blogg.se

En mammablogg om allt mellan himmel och helvete

Alla sätt är bra...

Publicerad 2013-03-02 00:37:00 i

... utom de dåliga. Esther har börjat med en grej som inte bara är dålig utan UTOMORDENTLIGT dålig. På den gamla goda tiden väckte hon mig på morgnarna genom att försiktigt stryka mig över kinden och ge mig en puss på munnen. När jag vaknade sa hon tyst "Hej mamma" . Jag lyfte upp henne i sängen och vi mös en stund innan dagen började.

Nu har hon hux flux anammat en ny väckningsmetod och jag kan inte för mitt liv begripa var den kommer ifrån. Den går kort och gott ut på att hon nyper mig stenhårt i näsan samtidigt som hon vrålar " HALLÅÅÅÅÅÅÅ MAMMA" med en röststyrka som man inte kan tro att den lilla flickkroppen besitter. När jag tittar upp skriker hon "ETER HUUUUUNGRIIIIII". Mina försök till mys dövas snabbt genom att hon tjatar sönder mig med "MACKA, FIL, ÄPPLE, ÄGG NUUUUUUU".

Var hälsad (o)sköna morgonstund önskar en släkting till Rudolf med röda mulen. 


 Esther "Näsnyparen" Bäckgren

Kommentarer

Postat av: Rhgh

Publicerad 2013-03-06 19:27:16

Vad gullig hon är din tös.
Jag skrattar inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela