pysventil.blogg.se

En mammablogg om allt mellan himmel och helvete

Pippi Långstrump jag älskar dig!!!

Publicerad 2014-03-29 17:58:50 i Allmänt,

Jag vet att vi har haft våra duster. Ibland tycker jag att du lär mina barn tokiga saker. Du leder till ett ändlöst tjat här hemma och även om det egentligen inte är ditt fel får jag hål i huvudet på grund av att du finns. När vi ska låna böcker om dig varenda gång vi är på biblioteket och sedan läsa dessa böcker tio gånger om dagen måste jag erkänna att jag blir lite trött på dig. Å andra sidan måste jag erkänna detta: När Ronnie är i Idre tors-sön, jag själv har feber och båda barnen har magsjuka då är du min räddning. Då tycker jag att du är den mest underbara, fantastiska, härliga och mest underhållande person som existerar. Pippi Långstrump jag älskar dig! Tack för att du finns, jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. 



Kommentarer

Postat av: Rosita

Publicerad 2014-04-25 18:29:25

Bra pippi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela